Logo
    nový vůz

    Kia Stonic

    Již od
    334 694 Kč bez DPH

    Poznejte styl a výkon

    Dokonalá kombinace stylu a výkonu. Kia Stonic nabízí na výběr řadu variant – každou s jedinečným designem a funkcemi.

    Ztvárnění zadní části se sebejistým postojem

    Nápaditá vylepšení najdeme v hojném počtu i v zadní části vozu: K suverénnímu postoji provedení GT Line přispívá i vnější podoba zadní partie – včetně zadního nárazníku se sportovním difuzorem kovového vzhledu, napodobujícím zdvojené výfuky, jedinečných odrazek a emblému GT Line na výklopné zádi.

    Silueta ve sportovním duchu

    Kultivovaný sportovní vzhled a robustní ztvárnění přední partie v duchu crossoveru pokračuje i podél celého bočního profilu Kia Stonic GT Line. S dynamicky rozmáchlými křivkami od výrazného předního nárazníku přes elegantní siluetu až po robustní výklopnou záď. Vyšperkovaný černými kryty zrcátek a přilepený k zemi v originálním stylu GT se specifickými 17" litými koly k ještě účinnějšímu sdělení celému okolí.

    To pravé nadšení uvnitř

    Sportovní koření a sofistikovanost se promítá i do pojetí vnitřku kabiny. S vyjádřením formou designových prvků, které symbolizují sportovní kultivovanost. Jako například přístrojová deska se vzhledem uhlíkových vláken nebo dole zploštělý volant obšitý perforovanou kůží a vylepšený logem GTL. Světem GT se inspirovala i sedadla čalouněná černou látkou a umělou kůží se stylovým lemováním, reliéfním logem a prošíváním.

    Systém autonomního nouzového brzdění (FCA)

    Systém autonomního nouzového brzdění (FCA)8 pro Kia Stonic zahrnuje radar na předním nárazníku a kameru na čelním skle k rozpoznávání případných rizik v podobě chodců, cyklistů či jiných vozidel. Při rozpoznání rizika systém varuje řidiče a podle potřeby automaticky brzdí, aby předešel nehodě, případně alespoň zmírnil její následky.

    Aktivní systém pro jízdu v pruzích (LKA) a systém následování v jízdním pruhu (LFA)

    Systém sleduje vodorovné dopravní značení i vozidla jedoucí vpředu a současně kontroluje, zda je váš vůz uprostřed zvoleného pruhu. Kdybyste začali sjíždět k okraji daného pruhu, systém vás varuje a podle potřeby zasáhne do řízení, aby zkorigoval směr a vozidlo zůstalo uprostřed původního pruhu.

    Pokročilý adaptivní tempomat (SCC)

    Pokročilý adaptivní tempomat (SCC) pro Stonic za pomoci vestavěného radaru reguluje rychlost jízdy i odstup od vozidla jedoucího vpředu. Pokud vozidlo před vámi zpomalí a není možné zachovat přednastavený bezpečný odstup, systém sám zpomalí. Když vozidlo vpředu opět zrychlí, Stonic též akceleruje na přednastavenou hodnotu rychlosti.

    Máte zájem o vůz?